Customer Success Manager
Over Boxwise
Bij Boxwise maken we het leven van groothandels, ziekenhuizen en retailers een stuk makkelijker. Hoe? Met onze slimme software optimaliseren we hun magazijnen en logistieke processen tot in de puntjes. Dat is niet alleen super interessant, maar biedt ook volop uitdagingen! Om dit te realiseren, werken we met een team van slimme en gedreven mensen die elke dag streven naar verbetering. We hebben de gezellige sfeer van een klein bedrijf (25 collega’s), maar tegelijkertijd grote ambities.
Wat ga je doen?
Als Customer Success Manager bij Boxwise ben je de cruciale schakel tussen onze klanten en ons product. Je zorgt ervoor dat klanten het maximale uit Boxwise halen en tevreden zijn met onze dienstverlening. Dit doe je door een proactieve aanpak en het opbouwen en onderhouden van duurzame klantrelaties.
Klantsuccesmanagement uitvoeren op structurele wijze staat nog in de kinderschoenen bij Boxwise. Dat betekent dat je verantwoordelijk bent voor het uitvoeren van de taken, én voor het bedenken van het framework waarbinnen we CSM op de kaart zetten. Een ondernemende mindset is dus een must-have voor deze functie.
Onder je verantwoordelijkheden vallen de volgende taken:
Aanspreekpunt na livegang: Na de implementatie ben jij het aanspreekpunt van de klant, zodat je zorgt voor een soepele start en kunt ondersteunen als de klant wil bijsturen;
Proactief klantbeheer: Je onderhoudt regelmatig contact met bestaande klanten om hun behoeften te begrijpen, vragen te beantwoorden en mogelijke knelpunten te identificeren. Je monitort het gebruik van Boxwise en signaleert proactief kansen voor optimalisatie.
Relatiebeheer en klanttevredenheid: Je bouwt sterke, langdurige relaties op met klanten en fungeert als hun primaire aanspreekpunt. Je meet en verbetert continu de klanttevredenheid, waarbij je feedback verzamelt en actie onderneemt om de klantbeleving te optimaliseren.
Campagnes: Jij initieert campagnes die in samenwerking met sales, marketing, consultancy en/of support moeten leiden tot beter gebruik van onze software bij klanten.
Probleemoplossing en escalatie: Je bent het eerste aanspreekpunt voor vragen en problemen van klanten. Waar nodig escaleer je complexe technische problemen naar het supportteam en volg je de voortgang nauwgezet op totdat er een oplossing is.
Identificeren van upsell- en cross-sell mogelijkheden: Tijdens gesprekken met klanten ben je alert op mogelijkheden om klanten meer of beter gebruik te laten maken van onze producten en/of diensten.
Kennisdeling: Je deelt proactief best practices en nieuwe functionaliteiten met klanten om hen te helpen Boxwise optimaal te benutten en te anticiperen op belangrijke wijzigingen.
Feedback verzamelen en interne verbetering: Je verzamelt waardevolle feedback van klanten over het product en de dienstverlening, en deelt deze intern met de product- en ontwikkelingsteams om continue verbetering te stimuleren.
Rapportage: Je rapporteert over klanttevredenheid, productgebruik en andere relevante KPI's aan het management.
Hoe ziet jouw week er ongeveer uit?

Wat breng je mee?
Je beschikt over communicatieve vaardigheden, gespreksvaardigheden en empatisch vermogen
Je hebt een flinke scheut probleemoplossend vermogen en een proactieve houding
Je hebt affiniteit met IT en/of logistiek
Je bent commercieel ingesteld
Je kunt een klantrelatie duurzaam onderhouden
Je kunt een netwerk bouwen en verbinden
Je bent ondernemend van aard
Je gaat een uitdaging niet uit de weg
Wat krijg je van ons?
Een laptop en telefoon om mee aan de slag te gaan
Auto van de zaak
Salaris tussen de €3500-€4800 bruto (op basis van 40-urige werkweek)
25 vakantiedagen per jaar (op full-time basis)
Wij regelen een premievrij pensioen voor alle medewerkers
Daarnaast zijn er nog andere voordelen aan het werken bij Boxwise:
Elke dag staat er een geheel verzorgde lunch klaar
Na de lunch een potje tafelvoetbal tegen je collega's
Thuiswerken is een optie als je dat prettig vindt, daarvoor krijg je een vergoeding
Gratis jouw auto wassen bij Loogman
Leuke slimme collega's die voor je klaarstaan en de eerste maanden een buddy waarbij je altijd terecht kan
Zo veel nespresso koffie als nodig is (of thee, of frisdrank 😉)
We werken voor onder andere:

Buddha to Buddha

Van Lier Shoes B.V.

OLVG Ziekenhuis

MagicFX
Solliciteer nu!
Stuur je motivatie en cv mee en als we een goede eerste indruk van je hebben, nodigen we je uit bij ons op de koffie. Houden we daar een goed gevoel aan over? Dan zien we je nogmaals voor een tweede gesprek en soms vragen we je een test of assessment te maken. Indien zowel jij als wij daarna nog steeds positief zijn, dan doen we je een aanbod!